
Διαφήμιση στο διαδίκτυο
- Καθορισμός στόχων
Επιλέγουμε τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε πχ δημιουργία κοινού.
- Δημιουργία περιεχομένου
Καθορίζουμε την κατάλληλη μορφή (εικόνα, βίντεο) της προώθησης.
- Επιλογή καναλιού επικοινωνίας
Μέσο που θα γίνει η προώθηση πχ μηχανές αναζήτησης, social media.
- Παρακολούθηση και αξιολόγηση καμπάνιας
Όσο εξελίσσεται η καμπάνια λαμβάνουμε αποτελέσματα και παρεμβαίνουμε αν χρειαστεί. Τέλος γίνεται συνολική αξιολόγηση.